ENGLISH VERSION BELOW!

Jag nämnde i förra inlägget att jag kommer flytta till USA, och jag tänkte såklart redovisa mer om det med tiden. Denna gången nöjer jag mig att göra det genom att visa hur mitt understödjarbrev ser ut. Detta är vad jag ägnade stora delar av förra veckan till, och i veckorna som följer kommer jag ägna tid till att skicka ut det till alla möjliga delar av mitt kontaktnät. 
_________________________________________________________________________________________
ENGLISH!
 
In my last post I told you that I will be going to the U.S this autumn. Of course I will share more about this as time goes by. For this time I will just do it by sharing my support letter. This is what took most of my time last week, and in the weeks that follow I will send it out to the different parts of my social network.  
 
Framtidstankar, Thoughts of the future,

1 kommentarer

klenalena

05 Jul 2013 19:41

Ber att du ska få många månadsgivare
Kram

Svar: Tack! Det betyder mycket!
Zakarias Artman

Kommentera

Publiceras ej